Hepsi onun olsun.
En iyilerin en iyileri…
Ne istiyorsa, daha, daha da fazlası…
Annesi onu sevsin en çok,
Babası en kocaman hediyeyi ona alsın.
Anneannesi çöreğin en büyüğünü ayırsın.
Öğretmeni daha çok takdir etsin yaptıklarını.
Arkadaşları gözünün içine baksın.
Takım kaptanı o olsun, bütün golleri o atsın.
Az yorulsun ama çok kazansın.
Onun yavrusu en harikası olsun.
En zeki, en marifetli, en aslan parçası…
Torunu, eşi, sülalesi… Hepsinin en iyileri olsun ondan dolayı…
Yaşadığı aşka masal kahramanları iç geçirsin, kıskansın…
Her gün artsın tutkusu… Her yeni gün, hayran kalınacak yeni bir özelliği keşfedilsin.
İlişkinin heyecanı hep artsın, hiç bitmesin…
Peki, daha fazlası olunca daha mutlu olur mu insan?
Bayramda ağzına attığın ilk baklava dilimi mi güzel, sonrakiler mi?
Bir arabası varken bir mutluysa insan, 5 arabası olunca 15 mutlu olur mu?
8 çocuğu olan iki çocuğu olandan daha mı mutlu?
Ağacı daha fazla sulayınca daha fazla büyüyor mu ki,
İnsanın mutluluğu da bir şeylerin miktarı artınca büyüsün?
Odası oyuncakçı dükkanı gibi olan çocuk yeni oyuncak için ağlarken,
Sonbahar yapraklarıyla oyun kurmuş olanın yüzü nasıl gülüyor öyleyse?
Tariftekinin iki katı çikolata koyunca kurabiye daha lezzetli olur mu?
Daha fazlasına kim ihtiyaç duyar?
Azı algılayamayacak olan…
Daha büyük, renkli çizim; göremeyen için,
Daha sesli konuşma, daha çok anlatma anlayamayan için,
Daha fazla sos ve şeker, tat alamayan için…
Demek ki mesele miktarında değil bir şeylerin…
Mesele, ne kadar temas ettiğinde ve insanda oluşturduğu etkide…
***
İnsanoğlu var olduğundan bu yana amacı hiç değişmemiştir. Mutlu başarılı olmak ve iyi ilişkiler kurmak.
Deneyimsel Tasarım Öğretisi de insanın amacını amaç edinmiştir. "Kim Kimdir", "İlişkilerde Ustalık" ve "Başarı Psikolojisi" programlarında sunduğu stratejilerle insanların dününden daha başarılı, daha mutlu ve daha marifetli olmalarına destek olur.
***
Yorumlar
Yorum Gönder